Data e postimit: 2016-11-28 16:17:00
Lexime: 3787
Une dhe dragoi
Lloji: Analize letrare
Tema: Shoqeria
Autori: Kaltrina Myrtaj
Shkolla: "Naim Frashi
Klasa: 6a
Qyteti: Fier
E-mail: ernando.myrtaj@gmail.com


Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule
me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj.
Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje
dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi
me tha te mos trembesha sepse do te ishte shoku im me i mire.
Rrugesper ne shtepi tregoit i tregova per familjen tim,shoqet e mia dhe mesimet.Dragoi me tha per cdo gje te pa qarte qe do te kisha ai do te me ndihmonte. A e dini ju qe edhe kete treim me ndihmoi dragoi t'a shkruaja?
Une dhe dragoi kalojme kohe bashke.
Vetem ju mos kerkoni qe t'ua prenzatoj.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: Ela Ela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I Them Vetes"
I them vetes si ka mundesi te jesh kaq e zgjuar Nuk e di si do t'ia beja po te mos te te kisha shoqe Je si nje moter e dyte per mua, Me ndimon dhe me keshillon se here dua! Te kam ngjare shume ty, Si ne tipare,si ne zgjuarsi kurre s'e mendoja se d...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: besnike
Nje shoqe qe me kishte humbur me kohe le te themi!Zoti qoi qe nje dite te takohemi ne nje dasme.Une me ate(vilmen)nuk flisnim pervec:"pershendetje".Ajo dasem me beri qe te kuptoja se cfare njerzish ka ne kete jete ka shoqe pafund por qe perfitojne nga des...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Delila Aliko · Lloji: Poezi personale · Tema: Ti
Ej, ti me fal qe te lendova, qe u mbeshteta tek ti dhe vertete te besova. Me mbeti dicka ajo ishte pse-ja. Ne na lidhte vec interesi pas neteve te erreta deshiroja pikerisht te vinte mengjesi. Nese do t'me jepej mundesia, koken ta ktheja, d...
Autori: Eduart Hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj.....
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com